Česta pitanja2025-09-06T15:09:29+00:00

Odgovori na pitanja koja nam često postavljate

Da li je potrebna rezervacija?2025-09-06T11:35:42+00:00

Rezervacija nije obavezna, ali jeste preporučena – posebno u večernjim satima i vikendom.
Na taj način sigurni ste da imate mesto koje želite.

Kako mogu da rezervišem sto?2025-09-06T11:36:27+00:00

Sto možete rezervisati telefonom ili putem online forme na našem sajtu.
Ako imate posebne zahteve, molimo da ih navedete unapred.

Koje metode plaćanja prihvatate?2025-09-06T11:37:25+00:00

Prihvatamo gotovinu i kartice. Cene su jasno iskazane, nema skrivenih troškova.
Fiskalni račun je obavezan deo svake naplate.

Da li izdajte račune za firme?2025-09-06T11:38:04+00:00

Da. Ukoliko vam je potreban gotovinski račun za firmu, molimo da o tome obavestite konobara pre izdavanja računa, kako bi sve bilo pripremljeno na vreme.

Imate li posebnu ponudu za grupe ili proslave?2025-09-06T11:39:20+00:00

Da. Organizujemo ručkove i večere za veće grupe, poslovne događaje i proslave.
Preporučujemo da nas kontaktirate unapred radi dogovora oko detalja.

Da li nudite vegetarijanske opcije?2025-09-06T11:40:02+00:00

Na meniju se uvek nalaze jela pogodna za vegetarijance.
Ako imate posebne prehrambene zahteve ili alergije, osoblje će vam pomoći da pronađete najbolje rešenje.

Da li je restoran pogodan za decu?2025-09-06T11:41:02+00:00

Da. Restoran je prostran, prijatan i prilagođen porodicama.

Da li nudite dostavu hrane?2025-09-06T11:43:02+00:00

Ne nudimo dostavu.
Carevo Polje je iskustvo koje se najbolje doživi u samom restoranu.

Da li imate parking?2025-09-06T11:44:29+00:00

Da. Uz restoran se nalazi prostran parking namenjen gostima.

Go to Top